miercuri, 30 ianuarie 2008

Comentarii pro si contra

Ne bucuram ca parodia noastra referitoare la B.C.R a avut un asemea succes.
Asadar iata mai jos multe comentarii referioare la acesata anti reclama,care vorbesc de la sine.
daca nu ai apucat sa o vezi,ar cam fi cazul!

"Nu ar fi frumos daca ar exista cineva care sa stie intotdeauna ce-ti doresti?"

Nu frate nu ar fi frumos.De ce da play si vezi



Comentarii de pe: http://www.220.ro/Parodie_BCR-50162.html

Fufulik Joi, 31 Ianuarie 2008, ora 01:13
Ce tare ) penala ma duk si eu maine la bcr si i spun lu aia sa imi faca si mie o l***
madhair Miercuri, 30 Ianuarie 2008, ora 18:39
ma duc maine la BCR dak stiu ce-mi doresc. poate imi fac si mie o salata
CostelloTB Miercuri, 30 Ianuarie 2008, ora 18:27
))))))))) tare lol lol lol tare ideea
euphorik Miercuri, 30 Ianuarie 2008, ora 17:33
bah cat am putut rade )))
faringosept Miercuri, 30 Ianuarie 2008, ora 16:51
RAD ASA DE FAZA DE LA SFARSIT, CUM A SCRIS "IN TOTDEAUNA" ASTA DA CATERINCA

http://justinblog.net/2008/01/29/parodie-bcr/


  1. Mihaita
    29 Jan 08
    8:28

    Genial! :)) =)) N-am cuvinte :))

  2. ioana
    29 Jan 08
    14:33

    =)) oh doamne

  3. silky
    29 Jan 08
    19:07

    parodia apartine trupe ide stand-up comedy Comedy Now.

  4. Mihaita
    29 Jan 08
    21:57

    Stim :P Am vazut pe YouTube cateva spectacole de-ale lor. Apropo tu esti unul din ei? Ca vad ca ai comedynow.ro la link. Esti cumva “Liviu” ?:))

  5. Georgy
    29 Jan 08
    23:01

    =)) tocmai ce-l auzisem pe mihaita la scoala povestind =))

  6. Luke
    30 Jan 08
    14:59

    Foarte tare.Bestial.Genial.


http://dugulan.wordpress.com/2008/01/28/parodie-bcr/

  1. Se scrie “intotdeuna”…

    Comentariu by in totdeauna | ianuarie 30, 2008

  2. e la fel de cacat ca si reclamele de la banci.

    Comentariu by Arlechin | ianuarie 30, 2008

  3. Super tare.

    Comentariu by dadatroll | ianuarie 30, 2008

  4. HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA AHA! SUPER TARE! HA HA HA HA HA HA HA AHA HA!

    Comentariu by dilEMA | ianuarie 30, 2008

  5. doar o laba iti doresti? intotdeauna? pardon…”in totdeauna”

    Comentariu by impresiiblonde | ianuarie 30, 2008

  6. Ti se face greata de-a dreptul

    Comentariu by profira | ianuarie 30, 2008

http://alecss.net/2008/01/28/bcr-stie-intotdeauna-ceti-doresti/

whisper
1.wahahaha
sorenson January 28th, 2008 at 10:26 am
2.incredibil frate :shock: :lol: :lol: =)) ar trebui sa apara pe post…
Alecs January 28th, 2008 at 10:49 am
3.Din pacate , e doar o parodie. :(
http://www.visurat.ro/2008/01/29/parodie-super/
  1. Scaevola Says:

    eu prefer sa vina una blonda de la BCR, ca oricum am credit la ei de ma cocosheaza 20 de ani si macar atat sa merit si eu! :D

  2. cipoc Says:

    crima…

  3. Gicu Pisicu Says:

    shit cu
    bancile astea

  4. Piticu21 Says:

    sa-mi povesteasca si mie cineva ca mere netu de zici ca sta ;)

  5. dugy Says:

    =))

  6. Delyriun Says:

    tari baietii astia de la “comedy now” cica…am apucat de le-am vazut si restu parodiilor…f.tare !!!

  7. Kodrutz Says:

    “in totdeauna”??? Asta strica toata parodia!

  8. Mihaita Says:

    Nu am cuvinte! :)) E pur si simplu geniala :))

  9. Kappacelu` Says:

    Mortala:)) o mai iesi pe strada tipu care a fost filmat zicand “am venit sa iti fac o laba”?

  10. BlackNight Says:

    Bine gândit, dar aşa cum spunea şi Kodrutz, “in totdeanuna” ala e penibil.

  11. Sierra Says:

    Tare! Am murit de ras.:))

  12. silky Says:

    imi asum total raspunderea greselii de scriere din filmuletz. eram super obosit la montaj si asa se explica . va rog vizitati www.comedynow.ro unde puteti afla de spectacole si puteti viziona “filmul zilei” (o sectiune care iti aduce cele mai tari filme de pe net direct la tine in casa http://www.comedynow.ro/5min.html) ..va multumesc tuturor pentru comentarii si observatii toate sunt bine venite si ne ajuta sa le facem din ce in ce mai bine ..

  13. L3ST Says:

    Lol. =)) Cum era sloganul? BCR stie ce vrei ? :)))

  14. didi Says:

    # silky Says:
    January 29th, 2008 at 7:24 pm

    imi asum total raspunderea greselii de scriere din filmuletz.

    GRESELII

    cu asta chiar ca ai dat-o-n bara definitiv… cine crezi ca mai vine la spectacol? poate baietii din ferentari… in rest, filmuletul e misto.

  15. cristi Says:

    didi, culmea… in acest context este foarte corect scris “greselii”

    asa ca lasa-i pe cei din ferentari

  16. justme Says:

    tare rau parodia. :)
    dar care era parodia de pe times.ro?

http://fulgerica.com/2008/01/30/bcr-stie-ce-vrei/

  1. 30 Jan 08
    1:55 pm

    Ha ha ha ha ha ha ha. Foarte reusita parodia ! Sa se invetze minte astia de la BCR. Ma duc spre casa si vad iar panoul aiurea ca stiu ei ce-mi doresc, uhh

  2. Andreea
    30 Jan 08
    2:02 pm

    super parodie! una dintre cele mai bune vazute de mine pana acum =))

  3. K.ro
    30 Jan 08
    2:25 pm

    :)) caterink ,,,

  4. ghiermii
    30 Jan 08
    3:00 pm

    mai am o idee de reclama…sa fie unu la buda si sa vada k nu mai are hartie…la care apare unu tot asa sec si se ofera sa-l stearga..cu mana bineinteles

  5. Pitestean
    30 Jan 08
    6:03 pm

    Daca mi-ar trimite una din blondele alea de pe la ghiseele lor, in speranta de a “rezolva” ceea ce imi doresc eu, sincer nu m-as supara pe ei. Asta ca sa sustina punctul de vedere al reclamei, cum ca ei stiu ce imi doresc eu :D

  6. Ionut Puiu
    30 Jan 08
    6:19 pm

    In mod normal vine o blonda. Pe asta il trimite doar la cei care au datorii la Biroul de Credit

  7. kio
    30 Jan 08
    7:32 pm

    Ma, astia nu-s aia din trupa de stand up a Club A?

  8. Adi
    30 Jan 08
    8:37 pm

    “Stim in totdeauna ce-ti doresti”

    Mdea… analfabeti amatori

  9. Dandan
    30 Jan 08
    8:59 pm

    tare de tot:)):)).sunt stresante reclamele de la bcr x-(.

  10. cepanamea
    30 Jan 08
    9:47 pm

    wow….ce tare este!!! Grozava reclama…Felicitari!

Cam astea le-am gasit asa la o simpla cautare pe google.
Multumim tuturor sustinatorilor.
Asteptam sustinerea vostra incontinuare.
Si va asteptam la spectacolele live de stand up comedy.

2 comentarii:

Mihai Predeanu spunea...

Cum am spus si pe blogul lui Justin: GENIAL!! Am ras 3 zile la rand cu colegii pe seama reclamei asteia. E pur si simplu GENIAL!! Nu veniti vreodata si in Slatina, Olt ca as veni sa va vad :D. Sunteti geniali !

Comedy Now spunea...

Iti multumim inca odata pentru aprecieri.Sunt ceva sanse sa ajungem si pe acolo.ne-am dori.Pentru a afla cand vom veni si pe acolo urmareste acest blog!