miercuri, 28 noiembrie 2007

presedinte manelist


mega super hiper imparatul Traian Guta!

4 comentarii:

Retusuri spunea...

Draga autor,
vezi ca ai luat poza si ai sters semantura! (retusuri.blogspot.com) .... ce trupa de comedie sunteti voi ma ?

Articolu de unde ati luat poza cu presedintele manelist

Comedy Now spunea...

Draga dragulceo,
De obicei cand luam de undeva ceva precizam sursa,insa de aceasta data poza ne-a fost trimis de cineva exact asa.Ne cerem scuze daca e luata de pe retusuri.Ca sa fim chit am sa las comentariul tau.
La intrebarea "ce trupa de comedie sunteti voi ma ? "
Ma vino sa ne vezi odata si vei gasi singur raspunsul.

Retusuri spunea...

Salut,
Eu am vrut numai sa subliniez faptul ca semnatura este stearsa (am crezut ca voi ati sters-o) si ca sa o luati cu semnatura. Imi pare rau daca v-am acuzat pe nedrept. Succes.

(Pe Cristian Dumitru l-am vazut in spectacol si il apreciez pe ceilalti nu am avut ocazia sa va vad.)

Daca o sa vedeti poze d'ale voastra pe alte site-uri si vor avea semnatura stearsa poate o sa intelegeti de ce am comentat in acest fel.

Comedy Now spunea...

Stim cum e sa muncesti la un lucru si sa isi asume munca altcineva.Tocmai de aceea noi precizam sursa mereu.Imi pare rau ca s-a intamplat asa.Cristian Dumitru iti multumeste pentru aprecieri si te asteapta miercuri in art jazz de la ora 20:00.
Daca tu truchezi pozele de pe retusuri.blogspot.com da-ne voie sa-ti spunem sincere felicitari.
P.S.:Crezi ca ne-am putea face publicitate reciproca pe bloguri?