duminică, 2 decembrie 2007

Ai fost la brad?

1 decembrie 2007.Ziua nationala a Romaniei Europene.
Primaria a ridicat in piata unirii cel mai mare brad de craciun din europa,facand un eveniment care a scos mai multi romani din casa decat a scos revolutia din '89.
Nu prea am inteles eu de ce s-a ingramadit atata lumea sa vada cum se aprind niste luminite dintr-un brad...Nu as fi crezut sa vad atati romani adunati la un loc fara sa se dea ceva moca.
In fine,mi-am dat intalnire cu cineva in fata Mc-ului de la Romana.Mare greseala!
Am venit pana la unirii cu metroul.A fost un drum placut,neaglomerat iar peisajul a meritat toti banii:)).Sincer sa fiu nu ma asteptam ca la iesirea din metrou sa imi ia10 minute pana urc scarile rulante care evident nu functionau.Era lipita o hartie pe care scria" scara defecta".Ma gandeam ca o scara rulanta nu prea are cum sa fie defecta.Adica daca nu mai functioneaza tot se poate folosi ca si scara,nu?.Parca as fi iesit undeva la gura de metrou din China.Mi-am dat seama ca totusi sunt in Romania, dupa steguletele cu rosu galben si albastru ce fluturau prin multime,dupa telefoanele mobile cu mp3 care urlau ultimele hituri ale manelistilor celebri,si dupa sloganele strigate precum:"Stai domne nu mai impinge,unde te crezi?" sau"Ba nu te uiti pe unde calci,in pula mea?!" sau "Coaie ala e bradu'?"Am reusit intr-un final sa ajungpe langa Mc.
Am scos telefonul sa sun si sa anunt ca am ajuns.reteaua vodafone picase.Cum se poate intampla una ca asta intr-o tara europeana cu cel mai mare brad din centru?Ei,uite ca se poate!10 minute pe putin am folosit toate injuraturile posibile pentru bradul asta imens.
Pe urma m-am amuzat imaginandu-mi ce s-a intamplat de fapt.Cred ca oamenii aia responsabili cu semnalul de la vodafone erau fumati.Adica cred ca erau cam asa:
Primul(trage un joint):Coaie....hai sa oprim semnalul in Bucuresti.....ha ha ha!"
Al 2 lea:Sa oprim semnalul?(trage si el un fum)
Primul:Da da da....ha ha ha...
Al 2 lea:...Ok coaie....(mai trage un fum si trage maneta care opreste semnalul)...gata...ha ha ha!!!
Dupa 5 minute
Al 2 lea:Ce facem coaie ii mai tinem?
Primul:Imi mai tinem da-i in pula mea.....ha ha ha!!!!
Si uite asa semnalul a revenit dupa aproximativ 20 de minute!
Singurii care cred ca s-au bucurat cu adevarat de evenimentul asta foarte inghesuit au fost ciorditorii care dadeau tarcoale pe la fiecare buzunar,luand acest eveniment ca pe un bonus din partea Roamaniei Europene!
Asa ca daca 1 decembrie un brad a scos afara atati romani si rromi ma astept de acum sa avem tot felul de evenimente din ce in ce mai tampite.
Astept cu nerabdare Craciunul in care Primarul Videanu va bate un cui!Asta in timp ce toti adunati la eveniment numara in cor:"5...4....3....2.....1........uuuuuuuuuuuuuuuu"
V-am pupat.Ne vedem de craciun!

text de Cristian Dumitru

Niciun comentariu: