joi, 13 decembrie 2007

Cenzurat!!!!!

Am sa incep acest articol cu un slogan:" JOS CENZURA!"
De cand ne nastem suntem cenzurati.Ni se impune un comportament "civilizat" in societate.Trebuie sa fii politicos cu toata lumea sa respecti pe toata lumea chiar daca nu-i cunosti,chiar daca nu-i vezi decat odata la doua luni pe palierul blocului.Chiar daca vanzatoarea te trateaza cu greatza,tu multumeste-i frumos si ureaza-i o zi buna,ca doar nu te doare gura!!!
Ti se explica ce cuvinte trebuie sa folosesti in societate si daca folosesti cuvinte vulgare,esti amenintat ca-ti taie popa limba si esti batut peste gura sau tras de urechi!
Daca folosesti cuvinte vulgare in propozitii esti considerat un bagabont;un om de nimic;un paduche al societatii fara pic de viitor.
De ce cuvantul PULA e mai vulgar decat cuvantul RAZBOI?
De ce nu am voie sa zic Pula dar daca zic MATARANGA sau CIOCAN totul e ok?
Citeste asta:"Am fost cu o tipa la cofetarie aseara si am lins toata seara sevarina iar ea nu se mai satura de ecler"
La ce te gandesti?
Ca probabil am mancat atat de multe prajituri incat mi-a crescut glicemia foarte tare?
Hai sa fim seriosi!Ai citit aceste cuvinte normale insa te-ai gandit vulgar,este?
Cu siguranta ti s-a intamplat si tie ca dupa o noapte nebuna de sex cu iubta ta(sau a altuia,nu ma bag) sa-i spui ca o iubesti mult si ca sexul a fost extraordinar.Iar ea s-a simtit jignita,ea nu face sex,ca nu-i curva face dragoste.Diferenta ar fi?Ca am avut preludiu?Am facut sex cu preludiu.Dar e vulgar sa zicem asta nu?
M-am saturat sa tot aud:"Ok,numarul tau de stand up de asta seara ar trebui sa nu fie vulgar"
Asta e ca si cum ai chema formatia PARAZITII si le-ai cere sa cante ceva balade daca se poate!
Stau si ma intreb daca cenzura vine cumva din vreun complex?
Si daca da scapati in pula mea de el!

text de Cristian Dumitru

Niciun comentariu: