luni, 24 decembrie 2007

Cum stii ca e craciun

Te trezesti dimineata inghetat tot, in casa miroase a carnati,se aude un " Jingle Bells" lalait de la instalatia de brad chinezeasca;
Bradul arata bine.Are bomboane si mandarine in el.Intotdeauna am poftit la bomboanele din pom.Cand eram mic tot timpul darmam bradul pentru ca incercam sa ajung la bomboanele din el.
Sub brad zace intins un batran cu barba alba imbracat in rosu.E Mos Craciun.Si anul asta s-a curentat de la instalatia mea chinezeasca.
Afara fulgii de nea joaca leapsa prin aer.Totul e acum sub o mangtie alba de zapada.Nu vezi decat zapada peste tot si oameni zgribuliti cu caciuli indesate pana la ochi si paltoane groase ce se grabesc sa ajunga acasa.Toti te saluta,si iti ureaza la multi ani! si CRACIUN FERICIT!
Deschizi messengerul si primesti tot felul de mesaje de "sarbatori fericite" de la oameni cu care ai vorbit odata sau de doua ori.Mesaje standard.Anul asta se poarta:"Aho, aho, prieten bun... Care stai pe mess acum... I-a opreste-te din scris... Si-asculta ce-am de zis... Chiar de esti cu DND... BE RIGHT BACK sau BRB... Sper sa nu imi dai ignore... Ca iti spun un plugusor... N-am intrat sa te stresez... Am intrat sa iti urez... La Multi Ani si fericire... Liste de id-uri pline!...... Sarbatori fericitee!!!!! ... "
Nu-mi spune ca tu nu l-ai primit?
Nu-l mai asteptati frate pe MOS CRACIUN e la mine.Anul asta l-am sechestrat.Jucam table si mancam bomboanele din pom.Anul asta fac revelionul cu Mos Craciun!
Si da stiu ca nu e craciun.....Tare iarba nu?

text de CRISTIAN DUMITRU

Niciun comentariu: